Kontakt oss Ledige stillinger Min side

Fritidstilbud til barn, ungdom og voksne

Nesbyen har en rekke aktiviteter, tilbud og muligheter for en aktiv fritid. Se informasjon om hva man kan være med på her.

Bolystprosjektet BOiNESBYEN har laget en oversikt over aktivitetstilbud for barn, unge og voksne i Nesbyen. Her finner man både oversikt over lag og foreninger som man kan engasjere seg i, organiserte aktiviteter man kan delta på og tips om uorgnaiserte aktiviteter og aktivitetsanlegg i kommunen.

Her kan du også laste ned borsjyrer over aktivitetene, som du kan printe ut:

I denne brosjyren kan man finne oversikt over fritidstilbud man kan delta på i Nesbyen for barn og unge. Klikk her for å laste ned dokumentet (barn og unge).

I denne brosjyren kan man finne oversikt over fritidstilbud man kan delta på i Nesbyen for voksne. Klikk her for å laste ned dokument (voksne).

Dersom du kjenner til tilbud som ikke er presentert i brosjyrene eller på nettsiden til BOiNESBYEN, er det fint om du kontakter folkehelserådgiver i kommunen, så vil informasjonen bli oppdatert.