Kontakt oss Ledige stillinger Min side

Nesbyen kommune inngår samarbeidsavtale om en demensvennlig kommune

Vi skal samarbeide om å lage et mer demensvennlig samfunn. Samarbeidsavtalen er signert.

Midt i 17.mai-forberedelsene signerte ordfører Anne Kari Eriksen i Nesbyen kommune og representant Kai Roger Vatne fra Nasjonalforeningen for folkehelsen en samarbeidsavtale.

Vi skal samarbeide om å skape et mer demensvennlig samfunn. Demensteamet vårt ser frem til å jobbe videre med Nasjonalforeningen for folkehelsen.

Åpent digitalt kurs om demens og demensvennlig samfunn. 

Sist endret: 18.05.2026